Tutorial Seks Makcik Salmah



Aku baru sahaja menamatkan kontrak bersama sebuah firma di KL. Aku kini bekerja di sebuah tempat yang canggih.

Setelah tamat hari kerja, aku pun mula beransur untuk ke motosikal ku. Nak pulang. Tetiba hujan pula menurun dengan lebat sekali. Aku tiada lagi pilihan yang lain melainkan untuk naik semula ke tingkat 16 dan duduk di tempat aku sehingga masaalah ini diselesaikan. Sambil berada di meja aku, aku mengambil peluang ini untuk menghabiskan kerja-kerja aku. Setelah beberapa ketika, aku pun tak pasti jam sudah pukul berapa, aku pun bergegas membersihkan meja aku.

Aku terus meluru keluar, tapi alangkah sedihnya, aku dapati bahawa, pintu depan opis aku telah dikunci. Puas aku memanggil. Aku pun naik saspen. Habisnya, aku kembali ke tempat aku dan cuba menalipon bini aku. Tapi di opis, semua lines go through the switchboard. So tak leh nak call. Hand phone plak, bateri kong. Alamak. susah ler cam ni.

So, Aku cuba bertenang. Tetiba aku ternampak macam ada bebayang yang melintas di kawasan depan kamar opis aku. Aku pun memberanikan diri lalu keluar untuk menjenguk. Terkejut besar aku, rupa rupanya, bukan aku sarang aja yang terkunci. Makcik Salmah, cleaner pejabat aku pun terkunci sama.

"Ha!Cik lan! Terkunci kita yer?" kata makcik salmah. Aku iya kan aja. Marah campur benggang,.Aku pun tanya dia kalau kalau dia ada talipon ke kunci spare ke dia kata tak ada. "Nasib kita cam nilah cik lan oiii…abihnya tido opis lah kita berdua ya??" kata dia lagi.

Aku angguk aja dan terus masuk ke opis aku cyba mencari penyelesaian. Hari makin lama makin lewat. Jam dah masuk pukul 9.30malam. Masih hujan lebat lagi di luar tu. Aku pun duduk lah di tempat aku. Tetiba Makcik Salmah masuk opis aku dan tanyakan kalau aku nak minum apa apa ke. Dia boleh tolong buatkan. Aku pun kata oklah. 
" Kopi makcik. Kopi O aja bolehlah." Kata aku.
Dia pun keluar. Makcik Salmah ni janda. Anak 5 orang. Umur dia lebih kurang 54 tahun . Tapi pandai bergaya. Walaupun dia pakai tudung, dia suka mengenakan make-up. Dengan gincu, bedak.. celaklah.. dan semua orang terutama jantan jantan kat opis aku memang mesra dengan makcik salmah. Dia baik orangnya.

Elok aku tengah membuat sedikit kerja , tetiba Makcik Salmah masuk membawa kopi o aku. 
"Cik Lan, ni kopinya. Nak letak kat mana?" tanya makcik salmah. Aku hanya menunjukkan sahaja kat tepi meja aku.

"Cik lan, kenapa makcik nampak cik lan ni macam marah marah aja?" tetiba dia bersuara. Aku menjawab tak ada apa apa hanya sebab aku tak dapat balik rumah pada malamn ni dengan cepat.
"Alah…. biasalah tu kan cik lan, malam jumaat.. lelaki mesti cuba nak balik cepat kan? boleh mendampingi orang yang tersayang" kata dia lagi

Aku tersenyum. "Ah ah makcik. Bukan senang nak dapat" kata aku bergurau. :
"Nak dapat?Apa susahnya nak dapat tu? balik.. mintak aja kat isteri cik lan.mesti dia kasi punya" kata dia tetiba.

Aku mula merasakan perbualan kami ni mula berarah kepada yang bukan bukan nanti. Karang aku tak tahan karang?…..dengan makcik salmah ni karang aku belasah, kata hati kecik aku. Aku cuba menyelami perbualan dengan makcik salmah. Otak jahat aku mula mengeluarkan idea idea.

"Ishk, susahlah makcik, isteri saya tu straight punye orang, dia tak berapa suka sangat benda cam ni. Nak cakap dengan dia pasal hal hal seks pun dia naik malu malu" kata aku dengan berani sedikit. 
" Ah tak kan lah cik lan.. Makcik selalu nengok Cik Lan kat opis kita ni. Masa Cik Lan berjalan jalan ke sana sini, pergi meeting lah.. pergi jumpa tetamu lah, Bukan makcik tak nampak, kadang kadang berbonjol aja seluar Cik Lan tu.bukannya susah nak buat andaian sendiri Cik Lan oi.. Makcik ni orang lama lah nak katakan" kata dia.Aku tergamam.

Aik? Makcik ni lebih lebih pulak. Kata hati kecik aku. " Mana ada?? kata aku kat Makcik Salmah. " Sambil tersenyum, Makcik Salmah mengatakan yang dia pun selalu ke meja aku ambik dan buangkan sampah dari tong sampah aku. Aku kekadang tu tak sedar dia ada kat tepi aku ambik tong sampah. Lagilah biler dia memerhatikan batang konek aku apabila dia ada kat dalam opis aku ni.

"Makcik bila ambik tong sampah Cik Lan, selalu ternampak, komputer Cik Lan tu … Kekadang, Cik Lan tak buat kerjakan? Cik Lan asyik nengok site pompuan bogel aja" kata makcik salmah. Aik?? Aisayman.. dia nampak dahhh kerja aku. Susuah cam ni wei! 
" Er..makcik.. makcik jangan kasi tahu orang lain ok? Malu saya nanti" kata aku tersenyum kambing.

" Buat apa nak kasi tahu orang, biarlah makcik sorrang aja yang tahu elok macam tu." Kata dia. Dia tetiba meminta aku menceritakan tentang pergaulan seks aku dengan bini aku. Dia kata dia nak cuba mendalami dan mungkin boleh memberikan sedikit sebanyak petunjuk, Maklumlah orang lama. Orang lama tak lama lah.. lebih kurang 54 tahun aja makcik ni pun.

Aku mula mula rasa janggal tapi lepas dia kata tak ada apa yang nak dimalukan.. so…aku pun cerita lah abis abis.Setelah abis, dia mengganguk angguk. Dia kata, cara aku main dengan bini aku tu salah. Dia kata aku perlu mempelajari cara cara yang betul. Aku pun angguk aja. Maybe she is right. So aku pun macam balak bingung.. and tanyerlah kat makcik salmah.. ada ke buku ke video tape ke mengenai benda ni. Dia kata, itu tak ada. Yang ada pratikal aja

Aku terkejut. Dia senyum kat aku. Uiks?Takkan lah makcik ni nak ajak aku main kot?? Memang sah. Dia tetiba mendekati aku kat meja aku. Dia tanyer kalau aku nak pelajari sekarang. Aku pun macam sial.. angguk aja. Dia bangun dari meja aku.. terus ke pintu depan. Dia matikan suis lampu kat pintu masuk (hallway) supaya tak kena ganggu nanti manalah tahu. Pas tu dia menghilang sekejap. Aku pun naik saspen.. antu ke makcik ni..

Dia tetiba muncul kat bilik aku.. tak ada perubahan.. dia masih pakai tudung dia.. and seluar serta baju kemeja.. macam tadi.. Aku pun relax aja memerhatikan gerak geri makcik salmah. Dia mendekati aku di meja aku.. Kemudian dia duduk kat penghujung meja aku dan memandang terus aku. Sambil tu dia senyum. Bila aku tenung muka makcik ni.. ok jugak.. comel. For a 54 year old lady, not bad lah…

So tetiba dia membongkok dan menarik kepala aku kepada muka dia.. dia terus layan cium aku macam nak giler. Habis lidah aku dia sedut macam vacum …dia geromol lidah aku.. and pas tu dia mula menjalarkan tangan dia kat dada aku.. dia lucutkan tie aku.. and mula membuka butang baju kemaja aku.. Aku diam aja layan dia cium.. lama kelamaan, dia bangun slow slow.. sambil masih menyedut lidah aku.. dia mula membuka butang baju dia pulak. Aku membuka mata aku sikit dan tersergamlah tetek dia depan aku. Dia melepaskan mulut aku.. dan terus membuka baju dia sampai habis.. Bra dia dia buka.. mak ai!! Besarnya tetek makcik ni!!! 42 kot! Fuh!!! Putting dia pun dah besar.. uish.. tak pernah aku nengok cam ni.. tapi masih tegang jugak tetek dia.. 

Dia ambik tangan aku dan meletakkan kat tetek dia.,.. dn dia suruh aku meramsa ramas tetek dia.. sambil tu.. dia mula menaggalkan seluar dia.. wah wah.. nampak pulak aku pada panty dia .. dan perut dia dah ada.. maklumlah,… dah berumur…. Dia terus menanggalkan panty dia pulak.. dan tersergam pulak cipap dia.. Tak banyak bulu.. terus dia menolak kepala aku kepada cipap dia.. dan dia kat.. Cik Lan…cik lan jilat lah puki makcik ni.. Aku pun apa lagi.. buka mulut.. keluar lidah.. and jilatttttttttt.. fuh.. bersih siot makcik ni…bau pun tak ada.. air dia banyak jugak… meleleh leleh.. ""ssssssssssssssssssstttt…..(tersedut sedut dia) aaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm ( terggit gigit bibir dia kepuasan) aku pun menjumpai kelentit dia. Ui.. panjang… aku pun sedut kat kelentiti dia.. ""uiiii..uiiii.. sedap cik lan.. sedap.. situlah.. situlah best.. lagi cik lan lagi…sedut lagi.. gigit skit … ssssssssssssstttt..sssssssssssssttttt" makcik salmah dah stim giler…

Masa tu dia hanya berdiri aja.. tudung dia pon dia tak bukak.. makin buat aku stim.. aku teruskan menjilat puki makcik salmah.. "Cik Lan.. lagi Cik Lan.. ooooooo pandai cik lan sedut .. sedap .. " kata dia lagi.. Aku pun meneruskan aja.. Konek aku pun stim giler.. tetiba dia menapak kebelakang.. dan terus merebahkan diri dia kelantai.. melutut.. terus dia memebuka buckle seluar aku dan membuka pulak zip aku. Tersergam lah konek aku berukuran 7 inci.. stim giler.." Ha!!!! Ini yang makcik tunggu tunggu ni! Kata dia tersenyum. Terus tanpa menunggu dia terus masukkan konek aku kat dalam mulut dia.. . dia sedut.. dia sorong dia tarik.. dia genggam..dia jilat.. uiii sedap gila… " Ahhhh ahhh.. mmmmm.. aku pulak nak pegang kepala dia tak leh sebab dia pakai tudung so.. licin… So aku pagang aja kerusi aku.. sambil tu makcik salmah menghisap batang aku.. kulum baik punyer. Dia ni special siot.. dia masukkan konek aku all the way sampai ke pangkal kedalam mulut dia.. ui!!!! Terasa anak tekak dia.. dia releks aja..

Makcik saya nak keluar dah makcik… " Tak apa cik Lan, keluarkan lah,. Makcik nak cik lan keluarkan semua." Dia meneruskan menghisap batang aku. Aku pun terkemut kemut memancukan air mani aku kat dalam mulut makcik salmah. Dia selamba aja telan semua…malah dia sedut lagi kuat,,,Dia berhenti sekejap.. Depan aku dia main main kan balance air mani aku kat hujung lidah dia.. Sambil tersenyum.. lepas tu.. dia terus telan..Tak ada reaksi kat muka dia cam nak muntah ke… tak sedap ke.. hanya dia senyum aja.

"Cik Lan nak tahu.. air mani lelaki ni.. memang payau rasa dia.. kelat kelat sikit.. tapi, kalau dah 3 kali seseorang perempuan tu dah cuba telan.. lepas tu dia naik stim kalau tak dapat minum air mani" aku diam aja menggangguk tah iyer ntah tidak.

"Makcik memang suka mani lelaki. Sedap. Bukan selalu boleh dapat. Pas tu dia bangun.. aku nampak celah kangkang dia air dia pun dah banyak. Licin aja..peha dia.. dia ambik kain dari atas meja aku dan mengelapkan muka dia sikit,…pas tu dia terus duduk atas meja aku.. mengangkangkan kaki dia.. " Cik Lan.. sekarang, Cik Lan sedut kelentit makcik.. Makcik nak rasa cik lan kulum kulum kelentit makcik.. Aku pun terus ajalah.. Dia mengepit kepala aku dengan peha dia tanda stim gila..

mmmmmmm aaaaammmmmmmmmm sssssstttt.. Aku pun relax sekejap.. habis basah muka aku.. mulut aku..Dia suruh aku bangun berdiri. Aku pun ikut aja.. Aku biarkan dia ramas konek aku.. dan meletekkan kepala konek aku betul betul dekat lobang puki dia. "Cik Lan, lepas ni, Cik Lan tujah aja sekuat hati Cik Lan . masukkan sepenuhnya Konek Cik Lan ok?Pastikan Cik Lan tarik sikit pinggang Makcik supaya masuk sepenuhnya. " Aku pun ok ajalah..

Apa lagi.. Aku tujah skuat hati konek aku masuk puki makcik ni. "Aaaaaaaaaaaaa.. uuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii seeeeeeeeeeeeeeeeeedapnyaaaaaaaaa" lagi cik lan.. lagi.. kuat lagi..! makcik salmah mula mengganas.. " Cepatlah Cik Lan.. rodok lagi puki makcik ni. Takkan konek tu tak tahan!!!!!!! Lagi lah!!! Makcik Tahu Cik Lan suka puki makcik ni" kata dia.. aku pun sorong tarik.. setiap kali aku masukkan aku hentak sekuat hati.. Pelapap!!!!!!!!!!! Pelepap!!!!!!!!!!!! Pelepap!!!!!! Uiii… cam tu lah cik lan.. lagi.. laju lah sikit.. hayun lagu.. hentak lagi…kata makcik salmah..

Lama juga aku nak layan dia tetiba… "Cik lan ahhh macam tu cik lan..lagi.. lagi.. tetiba tangan dia lagi satu menerpa bontot aku dan dia mula memainmainkan jari dia kat lobang bontot aku. Aku relax skit.. Pas tu dia ambik sikit air liur dia dan sapukan kat lobang bontot aku. Lalu dia masukkan jari di akat dalam lobang bontot aku.. Aku punyer feeling ntah . susah aku nak katakan. Stim lagi gila aku.

Aku hentak lagi makcik salmah.. jari dia dah dua masuk lobang bontot aku.. aku pun mula memasukkan jaari aku kat dalam lobang bontot dia juga/.. pas tu dia kejangkan badan dia skit..Cik Lan.. masuk lagi cik lan masukk.. … Lepas tu. Dia kebelakng sikit mengeluarkan konek aku yang dah basah dengan air puki dia.. terus dia pusing meniarap atas meja aku. Cik Lan, masukkan konek dalam lobang bontot makcik. Makcik nak pekena konek Cik Lan.. Slow slow skit.. Mula mula selalunya susah sikit. Kata dia. Aku pun masukkan lah.. sikit sikit.. Oooooo sedap sedap…lagi lagi.. rodok lagi cik lan rodok lagi.. cam tu lah jantan patut main!!! Aku pun hentak lah lagi lobang bontot makcik salmah.

Lama kelamaan dia mula mejerit sikit sikit.. AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa! AAAAAAAAaaaaaaaaaa! Lagi Cik Lan! LAGI!!!!!!!!!

Aku pun hentak.. Lama jugak aku hetnak.. tetiba dia meraba puki dia sendiri.,. dia ramas ramas kelentit dia.. dan tak lama lepas tu, dia mengerang.,. oooooooooo.. oooooooooooooooi… ahhhhhhh.. uhhhhhh…. Kejang otot lobang bontot makcik salmah… keta rasa konek aku. Tetiba dia menghempas.. aku tahu dia klimaks..sebab aku raba puki dia.. ada air panas mengalir keluar sikit sikit dari puki makcik salmah.. dia terus membangunkan diri dia dan menyuruh aku jilat puki dia… aku pun teruskan sahaja.. On.. ini rasanya air mani perempuan. Sedap juga kan( Kepada yang dah merasa).

So Makcik Salmah relax seketika setelah dia klimaks.. dia memandang aku.. dan menyuruh aku melancapkan konek aku kat mulut dia.. Aku pun buatlah . Lancap punya lancap.. dia pun kulum konek aku sekali sekala.. Aku pun mula memancutkan air mani aku.. Dia menggangakan mulut dia. Keseuma air mani aku masuk mulut dia,.. Dia telan selamba aja. Tanpa was was.. lepas tu dia bangun. Dia senyum kat aku. Hah! Cam tu anak jantan nak main! Puas ati! Kalau bini Cik Lan kena macam ni mesti dia nak lagi sebab makcik pun nak lagi, Tapi bukan sekarang.. manalah tahu ada masa lagi kan?kata makcik salmah sambil beredar dari opis aku.

Tak lama selepas tu talipon opis aku bunyi. "Hallo? Cik Lan? Cik Lan buat apa tu? Tak balik Lagi? Kata Chief Security bangunan opis aku ni. " Saya Tak leh keluar. Pintu terkunci! " Kata aku. " Tak Apalah.. sekejap lagi saya datang bawakkan kunci master" ok? Aku tersenyum.. Lekas lekas aku mengenakan pakaian aku... Aku pun keluar menunggu kat entrance. Makcik Salmah ntah kemana..Tetiba pintu terbuka… dan Chief Security Officer tu masuk. " Cik Lan? Sorang aja ke?" Aku kata tak adalah. Makcik tea Lady tu ada kat dalam" kata aku. " Chief Secutiry Tu terpegun. " Er Cik Lan, makcik tu dah lama balik. Tadi Saya yang nampak dia naik bas dekat luar tadi." Kata dia. Aku bingung. Aik? Er..er.? Iyer ke? Tanya aku dengan perassan gementar. " Iyer Cik Lan. Saya yang hantarkan tadi ke bas stop! Sebaik sahaja sebelum hujan tadi!" Aku terpegun.

Cik Lan? Cik Lan? Cik Lan ok ke?" aku dengar suara chief scurity officer . "Ah ya ya saya ok" Aku pun bergegas balik.. Ishk.. apa yang jadi tadi? Sebelum aku naik moto aku, aku cuba rasakan dalam seluar aku. Uiks?? Seluar dalam aku tak ada?? ishk! mampus.. 

Esok aku masuk opis.. cari tapi tak ada. Aku hanya terjumpa seluar dalam aku dalam beg aku yang aku simpan kat dalam opis aku. Ada panty lagi bersama seluar dalam aku. Panty size orang yang dah berumur.. aku pun bingung,..

0 comments :

Post a Comment