Rumah Terbuka

Jam 4.30 petang. Ketika Jenal sampai ke rumah Khairani, suasana agak lengang tidak seperti yang dijangkakan. Di varanda rumah kelihatan Jodi sedang melayan tiga orang kawannya. Apabila menyedari kedatangan Jenal, Jodi segera menyambutnya dengan mesra.

"Eh! Saya dah terlambat ke?" Tanya Jenal sambil menyambut salam Jodi.
"Taklah. Sebenarnya kawan-kawan Nani datang pukul 12.00 tengahari tadi."
"Laa.. kata Nani majlis pukul 4.30 petang."
"Memang kami sengaja jemput cikgu jam 4.30 petang. Kalau jemput cikgu jam 12.00 tentu kami tak dapat layan cikgu dengan baik."
"Lah gitu pulak."
"Masuklah. Nani tengah tunggu tu."
"Awak tak masuk sama?"
"Tak palah. Saya nak layan kawan-kawan saya ni."
"Ajaklah mereka sama."
"Mereka segan. Lagi pun lepas ni kami nak pergi memancing."
"Memancing? Kat mna tu?"
"Mersing."
"La..! jauhnya."
"Ada pertandingan cikgu. Masuklah." Jodi mengulangi pelawaannya.

Jenal terus menuju kepintu rumah yang masih terbuka. Setelah melucut kasutnya Jenal melangkah masuk.
"Tutup pintu tu bang." Tiba-tiba Jenal terdengar suara manja Khairani.

Jenal menumpukan matanya kearah datangnya suara itu. Dia terkejut apabila terpandang Khairani yang memakai gaun tidur yang nipis tanpa lengan. Tubuh Khairani yang putih melepak setrta tidak dibaluti coli dan seluar dalam kelihatan jelas dari gaun tidur yang nipis itu.

"Kenapa? Terperanjat ke tengok Nani macam ni?"
"Tentulah terperanjat. Rumah terbuka Nani pakai macam ni. Dia orang tak komen ke?"
"Ish abang ni. Takkanlah Nani nak pakai macam ni masa dia orang ada. Baju ni khas untuk abang. Itulah sebabnya saya jemput abang jam 4.30."
"Jodi tak marah ke?" Tanya Jenal sambil menghampiri Khairani.
"Dia berani marah Nani Ke?" Balas Khairani terus memaut tengkok Jenal.

Jenal memaut tubuh Khairani. Matanya merenung mata Khairani yang redup. Wajah Khairani sangat mengghairahkan.

"Dia nak pergi memancing." Bisik Khairani sebelum bibirnya diragut bibir bosnya.

Berdecit-decit bunyi bibir mereka berkucup. Sambil berkucup tangan Jenal tidak tidak henti-henti meraba dan menggosok bahagian belakang badan Khairani. Sekali-sekala tangang meramas ponggong Khairani yang pada berisi. Khairani menggeliat kerana menahan rasa seronok bibir dikucup dan badannya diraba,digosok dan diramas.

"Buka baju." Jenal mengarah.
"Abang bukakan ya…." Balas Khairani.

Baju tidur Khairani memang senang dilucutkan. Dalam masa beberapa saat sahaja baju itu terlepas dari badan Khairani. Badan Khairani terdedah seratus peratus. Buah dada Khairani yang tidak dibalut coli kelihatan tegang dan bulat. Masih kenyal.
Jenal tunduk untuk menghisap buah dada Khairani yang tegang dan bulat itu. Jarinya pula mencucuk lubang kemaluan Khairani beberapa kali, dan jelas Khairani sudah pun berair dan cukup bersedia untuk menerima balaknya.

"Cepatnya berair..." Kata Jenal sambil tersenyum.
"Abang nakal sangat."
"Dah boleh main ni."
"Bukalah baju abang ni." Kata Khairani sambil memainkan jarinya bada butang baju Jenal.
Jenal pula mula menanggalkan tali pinggang, tarik zip dan menlurutkan seluarnya. Kemudian seluar dalamnya.

"Dah bangun pun burung abang ni."
"Nani cantik sangat. Burung abang dah tak sabar nak masuk sarangnya."

Khairani merebahkan badannya di atas lantai yang berkapet tebal. Dia mengangkang. Kemaluan terdedah luas. Jenal melutut diantara kedua-dua peha Khairani yang terkangkang itu.

"Ughhh!!! kerasnya bang" dia mengangkat ponggongnya menyuakan mulut cipapnya untuk memudahkan kemasukan balak Jenal.
"Lubang Nani masih sempit."
"Sedap ke bang?"
"Sehingga menjilat jari."
"Abang tekan habis…. Nani tahan ni"

Jenal berasa bangga sebab mendapat perempuan seperti Khairani. Cantik. Montok Gebu dan emmm ketat pulak tu. Jenal menghayun. Khairani menahan. Dia dapat merasakan balak Jenal yang besar agak luar biasa, besar dari balak Jodi dan sama besar dengan balak Pak Itam. Sama besar sikit dari balak ayahnya.

Khairani bangun bertongkatkan siku. Melihat balak Jenal yang sedang keluar masuk cipapnya. Khairani menggigit bibir

"Ohhhh bang, Nani nak pancut nie" nafasnya deras.

Khairani terlentang semula. Menyerahkan dirinya kepada nikmat yang kian menguasai tubuhnya.

"Laju bang… laju lagiiii"
"Cepat benar Nani pancut" komen Jenal.
"Balak abang besar benar, tak tahan Nani....Ooohhhhh ye bang Nani pancuttttttttttt nieeeee"

Muka Nani yang putih kelihatan merah di sinar cahaya petang. Jenal seronok tengok muka perempuan merah begitu apabila mereka pancut. Jenal meneruskan menutuh Khairani kekasihnya. Walau pun usianya sudah menjangkau lima puluhan tetapi kegagahannya tetap tidak pernah luntur, apatah lagi selepas dia baiki balaknya dengan Tok Cu Toh semasa dia bermesyurat di Langkawi dulu. Maklumlah selepas dia bertemu semula dengan Khairani dia perlu pastikan yang kekasihnya itu sentiasa berasa puas.

Setelah Khairani pancut buat kali pertama, mereka ubah posisi. Jenal berada di bawah pula. Sekali sekala dapat memerintah seronok juga, fikir Khairani. Balak bosnya habis ditelannya. Khairani menghenjut. Ditarik keluar dan ditekan masuk. Laju dan perlahan. Kadang dalam kadang-kadang cetek.

"Abang lambat lagi ke?" Tanya Nani yang sudah pancut tiga kali.
"Nani penat?" Tanya Jenal semula.
"Abang buat dari belakang pulak, biar Nani nonggeng"

Khairani turun dari badan Jenal dan terus menonggeng. Jenal bangun mengambil tempat di belakang dan terus merodok balaknya ke dalam cipap yang masih ternganga.

"Kuatnya Nani kemut,,,," Kata Jenal.
"Nani nak pancut sekali lagi nieeee"
"Abang pun nak pancutttttttttt uahhh uahhhhh!!!!"

Jenal pancut dalam rahim kekasihnya. Khairani tertiarap di atas kapet. Jenal memeluk tubuh montok Khairani dari belakang.

"Boleh tahan jugak Nani sekarang ni..."
"Nanti kita main ya bang" Khairani. membelai tangan yang memeluknya.
"Jodi dah pergi ke?" Sambil turun dari tubuh Khairani
"Jangan pedulikan dialah bang." Kata Khairani sambil mengambil kaesepatan memusingkan badannya untuk baring telentang. 
"Nanti tolong cabutkan bulu Nani ya bang?"
"Bulu apa?"
"Bulu ketiak. Bulu cipap. Dah lama abang tak cabut. Dah panjang pun." Kata Khairani sambil menggosok ketiaknya yang terdedah itu.
"Bila? Sekarang?"
"Nantilah bang. Nani nak lagi..." Khairani bersuara manja sambil menggosok balak Jenal yang masih kendur. "Bila benda ni dah keras kita main lagi ya bang."
"Nani belum puas?"
"Dah lama kita tak main bang. Tak kan boleh puas dengan sekali main."
"Jom kita main lagi. Balak abang pun dah keras ni." Kata Jenal sambil meniarap atas badan Khairani yang masih terlentang.
"Kita main lama-lama ya bang." Pinta Khairani sebaik-baik sahaja balak Jenal menerobos lubong kemaluannya.
Jenal mula menghenjut lubang kemaluan Khairani dengan balaknya yang panjang dan keras. Setelah sepuluh minit berlalu, muka Khairani yang putih kelihatan merah kemerahan dan basah berpeluh. Rambutnya tidak menentu lagi. Hampir empat puluh minit dia terlentang dan terkangkang dihenjut oleh Jenal dengan balaknya yang luar biasa panjang dan besarnya.

"Oughhhh!!!!!! Oughhhhhh emmmmmmhhhhh!!!! Sedap bang…. Sedap bang…" suaranya terus meninggi.
Dia sudah pancut lagi.

Apabila Khairani dibalikkan untuk disetubuhi secara menyereng kelihatan belakang dan ponggongnya kemerahan berbalam berbekas kapet yang menjadi alas perjuangan mereka. Jenal mengangkat paha kanan Khairani tinggi sedang Khairani mengereng ke kiri. Balak yang besar itu terus sahja menerjah cipapnya dari belakangnya. Ponggong Khairani yang bulat dapat merasai bulu lebat yang tidak terurus yang menutupi ari-ari serta bawah perut Jenal. Tangannya yang kasar dan keras memegang memeluk Khairani dari bawah kepala melalui atas bahu kiri dan terus sahaja meramas buah dada Khairani sebelah kanan.
Tangan kiri Khairani bermain dengan kelentitnya untuk merangsang lagi persetubuhan yang sedang dinikmatinya sekarang, manakala sebelah tangan lagi digunakan untuk memaut ponggong Jenal untuk terus menghayun, menjolok balaknya ke dalam lubang kemaluan Khairani.
Jenal yang menyetubuhinya mula berhenti seketika, sekali lagi Khairani ditelentangkan. Jenal menaiki tubuh Khairani sekali lagi. Dia menekan balaknya terus rapat ke dalam menghentak mulut rahim Khairani yang keras dan licin di dalam vagina. Cipap Khairani yang licin tidak lagi memberikan sebarang rintangan kecuali kelicinan, kehangatan dan kemutan yang meramas batang balak dari masa ke semasa. Jenal menghayun laju. Khairani tahu Jenal yang menyetubuhinya itu mahu klimeks. Khairani mengayak ponggongnya memberikan ransangan. Dia juga kian hampir dengan klimeks untuk kali ke….. entah dia pun tidak terbilang lagi. Lubang cipapnya sudah beberapa kali banjir.
"Aaaahhhhh emmmm sedap bang.. sedap bang… Nani nak lagi bang… nak lagiiii bang…emmmmhhhh, kuat lagiii bang…. Kuat lagi bang…. kuaaaaaattttt!!!!!" jerit Khairani.

Kepalanya terangkat-angkat berselang seli dengan dadanya. Dia pancut sekali lagi dan serentak dengan itu Jenal juga klimeks dengan memancut banyak air pekat yang hangat ke dalam rahim Khairani. Das demi das, panas dan melimpah-limpah. Mata Khairani terbeliak. Khairani memaut tubuh Jenal sekuat yang mungkin keran berasa terlalu sedap. Khairani semput nafas. Tangannya terkulai mendepang kiri dan kanan. Jenal juga terkulai ditertiarap di atas tubuh Khairani. ponggongnya masih lagi menghenjut perlahan-lahan melepaskan pancutannya yang terakhir ke dalam rahim Khairani. Khairani cuma menahan dengan mengangkang. Tidak larat untuk Khairani untuk menolak lelaki berkenaan lalu terus dibiarkan balak besarnya berendam sehingga beberapa minit.
Khairani dapat merasakan balak yang kian mengecil dan Jenal pun menarik balaknya keluar. Khairani dapat merasakan udara menerjah masuk menyentuh mulut cipapnya yang masih lagi ternganga dan melelehkan air mani.
"Puas?"
"Belum." Jawab Khairani sambil tersenyum. "Nani nak lagi."
"Sekarang?"
"Kalau boleh?"
"Main lubang belakang ya Nani."
"Sukahati abang. Nani abang punyakan?" Kata Khairani sambil menunggeng.
Jenal membuka lurah ponggong Khairani, menyuakan kepala balaknya ke lubang dubur Khairani. Khairani tunduk, tangannya menyucuk ke dalam cipapnya biar jarinya bersalut lendir mani yang banyak terdapat di dalamnya. Di lumurkan cecair putih itu ke bukaan duburnya dengan memasukkan jarinya ke dalam lubang duburnya yang ketat.

Jenal mula menekan. Ketat. Jenal menekan lagi. Khairani releks menyebabkan duburnya memberikan laluan. Balak Jenal masuk, ketat, sebat sampai rapat. Dibiarkan tengggelam beberapa ketika. Khairani menjerut kemutan duburnya. Jenal menggigit bibir.
"Ketat nie Nani. Jodi tak pernah masuk lubang nie ke?"
"Dia tak minat bang... Ohhh... aaaaaa. Kerasnya balak abang ni..."
"Sakit ke?"
"Taklah. Sedap bang."
Khairani menghayun ponggongnya.
"Abang suka bontot Nani?"
"Bontot Nani sedap.Ketat. Siapa yang tak suka."
"Jodi tak suka bang. Emmm henjut kuat lagi bang.... "
Jenal menguatkan henjutannya. Lubang dubor Khairani dirodok semahu-mahunya.
"Jangan pancut dulu bang. Nani nak lagi. Oooo.... aaaa...... sedapnya bang... sedapnya.. Nani nak lagi... Jangan pancut bang... "
Jenal akur dengan kehendak Khairani. Tambahan pula kudrat yang dimilikinya mampu memenuhi kehendak kekasihnya yang menjadi isteri orang. Kekuatan zakarnya memang sentiasa memenuhi selera Khairani sejak kekasihnya itu berusia dua belas tahun.
Hari menjelang senja. Suasana dalam rumah hampir gelap. Jenal masih gagah. Khairani sudah beberapa kali pancut. Setiap dia nak pancut dia akan meraung sekuat hati. Walaupu kuat, tetapi suara Khairani lunak dan memberahikan. Inilah yang Jenal suka. Peluh mereka sudah banyak yang keluar.
"Abang... dah boleh pancut. Nani dah tak tahan ni."
"Nani, abang nak pancut nieeee" Jenal kejang. Balaknya memancut air maninya dalam ke rongga dubur Nani.
"Ya banggg bagi kat Nani" Khairani menjerut cincin duburnya sekuat mungkin agar Jenal menikmati duburnya sepenuhnya. Ketika itulah Khairani merasakan kehangatan pancutan mani dalam duburnya. Das demi das.
Kemudian Khairani tertiarap. Jenal turut sama rebah di atas badannya. Mereka mendiam diri buat beberapa ketika untuk menghilangkan kepenatan. Zakarnya masih berendam di dalam lubang duburnya. Masih keras.
"Puas?" Tanya Jenal setelah mereka berdiam diri beberapa minit.
"Puas sikit bang. Balak abang tu masih keras lagi. Jangan cabut dulu bang."
"Nak lagi?"
"Kita rehat dulu bang. Dahsyat kita ni ya bang?"
"Dari dulu lagi kan, kita ni dahsyat."
"Dah gelap bang. Buka lampu bang."
Jenal akur. Dia mencabut zakarnya dari lubang dubur Khairani lalu bangkit untuk membuka lampu. Suasana ruang tamu terang kembali. Khairani masih tertiarap. Tubuhnya yang putih melepak itu jelas kelihatan. Sungguh cantik walau dilihat dari belakang. Jenal kembali menghampiri Khairani dan terus meniarap di atas tubuh kekasihnya itu. Tangannya mengusap kedua-dua ketiak Khairani dari belakang. Khairani berasa seronok bila ketiaknya diusap. Nafsunya bangkit lagi. Ketiaknya memang tidak boleh disentuh lelaki. Terlalu sensitif. Cepat benar terbangkit syahwatnya. Jenal memang arif dengan ketiak Khairani yang dijaganya sejak perempuan  itu masih berusia dua belas tahun.
"Ada bulukan bang?"
"Ada. Tak banyak."
"Cabutkan bang."
"Itu kan tugas abang." Jawab Jenal. "Jom abang cabutkan sekarang." Kata Jenal lalu turun dari tubuh Khairani supaya kekakasih boleh baring telentang.
Apabila sudah telentang, Khairani terus memaut tubuh Jenal.
"Masuk bilik bang. Main atas karpet ni sakit badan Nani."
"Jom kita masuk bilik."
Mereka segera bergerak masuk bilik sambil berpeluk-peluk. Setelah berada dalam bilik mereka terus merebahkan badan di atas katil bertilam empuk milik Khairani.
"Sekali lagi bang. Lepas itu abang cabutkanlah."
"Nani tak jemu ke?" Jenal meniarap semula di atas badan Khairani yang sudah sedia menanti.
"Main dengan abang mana boleh jemu. Sedap. Balak abang besar. Keras. Tahan lama." 

Jenal mengucup kelopak mata dan dagu Khairani sebelum kedua-dua bibir mereka bertaup rapat. Khairani segera mendongakan mukanya dan membalas kucupan Jenal. Sambil berkucupan tangan Jenal menggosok lembut betis dan peha Khairani yang putih gebu. Khairani juga tidak duduk diam, sebaliknya terus merangkul leher Jenal. Agak lama juga mereka saling berbalas kucupan.Seketika kemudian Jenal melepaskan bibir Khairani dan mula mencium dan menjilat-jilat leher Khairani pula. Lepas itu Jenal mencium dan menjilat ketiak Khairani

"Gelilah bang." Kata macam orang berbisik.
"Bau ketiak Nani sedaplah." Kata Jenal pula juga dengan suara yang perlahan.

Sambil merengek kegelian, tangan Khairani kanan merayap dan memegang batang balak Jenal yang panjang dan keras apabila Jenal asyik menjilat ketiak kirinya. Khairani mengurut batang balak Jenal dari atas ke bawah perlahan-lahan. Jenal mengerang kesedapan. Setelah puas menjilta ketiak Khairani Jenal menatap kedua-dua tetek permpuan kesayangannya seketika sebelum menjilat puting dan menghisapnya dengan lembut. Rengekan Khairani semakin kuat.

Jenal memutarkan lidahnya pada puting tetek Khairani silih berganti. Khairani memegang tangan Jenal dan meletakan pada mukanya. Khairani menghisap jari telunjuk kekasihnya dengan penuh nafsu. Sebelah lagi tangan Jenal meramas-ramas tundun pantat Khairani. Sesekali Jenal menyonyot tetek Khairani sambil tangan kekasihnya semakin kuat mengocok batang pelir Jenal yang semakin tegang dan keras. Jenal menolak lembut peha Khairani sehingga terkangkang sebelum memasukan tangannya untuk mengorek lubang pada pantat perempuan kesayangannya. Semakin kuat Jenal mengorek pantat Khairani, semakin kuatlah Khairani mengerang. Khairani kian tambah gelisah. Tubuhnya bergerak ke kiri dan kanan megeliat kegelian. Sesekali Khairani mencakar-cakar belakang Jenal dengan jarinya. Namun Jenal tidak ambil peduli sambil terus mennyonyot tetek dan mengorek-ngorek pantat Khairani.

"Sudah bang… Nani tak tahan ni… Nani balakan abang…" Kata Khairani sambil menarik tangan Jenal meminta Jenal berhenti dari terus mengorek pantatnya. Riak wajah Khairani seolah-olah sedang menahan kencing. Kahirani terus merengek sambil mengepit pahanya.

Jenal memang faham keadaan Khairani lalu berhenti dari megorek pantat dan menyonyot tetek perempuan kesayangannya itu. Jenal menarik Khairani supaya duduk di hadapanya. Selepas itu Jenal melutut berhadapan Khairani. Tanpa di suruh, Khairani lalu memegang batang balak Jenal lalu megurutnya lagi ke atas dan ke bawah. Seketika kemudian Khairani mula menjilat-jilat kepala pelir Jenal dengan lidahnya. Selepas kepala pelir, Khairani turut menjilat batang dan batu pelir Jenal. Kepala Jenal terdongak sambil mulutnya bersiut-siut menahan kesedapan.

Setelah puas menjilat-jilat, Khairani mula memasukan batang balak Jenal ke dalam mulutnya. Khairani mula menghisap dan menyonyot batang balak Jenal perlahan-lahan. Pipi Khairani kelihatan kembang kempis. Jenal mula tak senang duduk apabila batang balaknya di perlakukan sebegitu oleh Khairani. Jenal memegang kepala Khairani dan meramas-ramas rambut perempuan kesayangannya. Khairani semakin bernafsu, lalu semakin kuat menyonyot batang balak Jenal. Pada satu-satu ketika Khairani memasukan batang balak Jenal ke dalam mulutnya hampir sampai ke pangkal membuatkan Jenal mengeluh panjang. Khairani semakin ghairah menghisap batang balak Jenal sementara tangannya bermain-main pada celah pantatnya sendiri. Jenal turut membantu dengan meramas dan mengentel-gentel tetek Khairani. Hampir dua puluh minit juga Khairani menghisap balak Jenal.

Seketika kemudian Khairani berhenti lalu bangun dan kemudian menonggeng di hadapan Jenal lelaki kesayangannya. Jenal merapati Khairani dari belakang sambil memegang batang pelirnya. Jenal menggeselkan kepala balaknya pada celah pantat Khairani yang sudah becak dek air yang berlendir. Khairani pula menggelek-gelekan punggungnya seperti penyanyi dangdut. Perlahan-lahan Jenal menekan batang balaknya masuk kedalam lubang pantat Khairani sehingga rapat ke pangkalnya. Khairani memeluk erat lelaki kesayangannya sambil mulutnya ternganga dan matanya terpejam menerima tusukan batang balak Jenal dalam lubang pantatnya.

"Kerasnya bang…” Bisik Khairani. "Panjangnya balak abang ni…"
"Sakit ke?”
"Tak. Sedap bang. Penuh lubang Nani bang. Apa abang rasa?"
"Lubang Nani sempit. Kuat kemut."
"Best ya bang….?"

Khairani dan Jenal serentak mengeluh kesedapan. Jenal membiarkan seketika batang pelirnya terbenam rapat didalam lubang pantat Khairani sambil perempuan kesayangannya itu menggelek-gelekan punggungnya perlahan-lahan. Khairani sempat menjeling dan melemparkan senyuman manja ke arah Jenal sebelum mula mengerakkan punggungnya kehadapan dan kebelakang.

"Nani buat apa ni?"
"Sedap tak bang?"
"Abang tak ajar pun."
"Tak kan semua nak tungu abang ajar. Sedap ta bang?"
"Tersangatlah sedapnya sayang…" Jenal pula membalas senyuman Khairani.

Batang balak Jenal kelar masuk dalam pantat Khairani yang semakin berair. Beberapa titik air dari pantat Khairani jatuh menitik di atas tilam. Khairani terus mengerakan punggungnya mengasak batang balak Jenal. Mata Khairani semakin kuyu menahan kesedapan. Sesekali hanya mata putihnya sahaja yang kelihatan. Mulutnya tidak berhenti-henti mengerang dan merengek-rengek.

"Adu sedapnya bang.. Balak abang panjang sangat. Keras pulak tu. Ooooooo…. Sdeapnya bang sedap bang bang… jangan pancut dulu bang…. Nani nak lagi."

Jenal pula kelihatan tenang bertahan. Tangannya meramas-ramas daging punggung yang padat berisi. Sekali sekala Jenal menepuk-nepuk punggung Khairani membuatkan perempuan kesayangannya menjerit kecil. Semakin lama semakin kuat Khairani menggerakan punggungnya. Wajah Khairani kelihatan begitu ghairah sekali. Erangan Khairani juga semakin kerap dan bertambah kuat dia memeluk lelaki kesayangannya Jenal terus membiarkan Khairani beraksi.

"Aaaaa kena biji Nani bang… balak abang kena biji Nani bang… geli bang… Nani geli bang…. Mmmmmppppp…… Abang Nani nak pancut ni… Nani nak pancut bang…"
"Pancutlah sayang… pancutlah…"
"Abang… adu… bang aduu…bang aduuu… bang… sedap bang.. sedap bang… ooooooo aaaaaa………… Nani pancut bang.. Nani pancut…" Khairani menjeri sambil memaut dan mencakar badan Jenal. Punggungnya diayak keatas dan kebawah dengan ganas sekali apabila air nekmatnya menderu-deru keluar dari lubang pantatanya,

Jenal masih setia menahan serangan pantat Khairani yang semakin becak berair. Batang balak Jenal yang besar itu nampak berkilat diselaputi lendir dari pantat Khairani. Bulu pelir Jenal kelihatan kuyup kebasahan.

"Nani nak lagi bang.. Jangan pancut dulu bang.." Bisik Khairani sambil memaut punggung Jenal dengan kedua-dua pehanya.

Jenal tersenyum. Jenal memicit hidung kekasihnya. "Abang belum puas lagi." Kata Jenal

Jenal terus menujah batang balaknya ke dlam lubang nekmat Khairani. Sesekali Jenal turut mengerang terutama apabila Khairani menolak perlahan pantatnya hingga batang pelir Jenal masuk hingga ke pangkal, dan kemudian perempuan kesayangannya akan menarik dengan cepat. Jenal cukup seronok apabila Khairani melakukan sebegitu berulang-ulang kali.

"Sedaplah bila Nani buat macam ni. Siapa yang ajar Nani?" Jenal memuji sambil mengeluh kesedapan.

Khairani hanya tersenyum kepuasan mendengar pujian Jenal itu. Khairani semakin pandai beraksi di atas katil. Ayunan punggung Khairani semakin kuat dan bertenaga.

"Abang Nani nak pancut lagi."

Jenal segera mencekak pinggang Khairani untuk membantu kekasihnya menolak dan menarik punggungnya dengan lebih cepat lagi.

"Adu bang sedapnya bang… Nani nak pancut lagi…oooooo sedapnya bang… sedapnya….." Khairani mula mengerang dengan agak kuat. Giginya menggigit bibir bawahnya.

Seketika kemudian Khairani menekan rapat pantatnya pada batang Jenal. Mulutnya ternganga sambil matanya terpejam. Satu keluhan yang panjang terpacul dari mulut Khairani sambil tangannya mencengkam kain cadar. Tubuhnya kelihatan bergetar-getar dan menggigil apabila air nekmatnya keluar menderu-deru lagi. Selepas beberapa ketika mengejang, tubuh Khairani akhirnya terkulai layu. Jenal membiarkan sahaja Khairani menghayati pancutannya yang tidak diingat kali yang keberap. Batang balak Jenal masih lagi terbenam rapat dalam lubang pantat Khairani yang semakin becak. Khairani kelihatan tercungapcungap dengan nafasnya kencang turun naik. Jenal menarik keluar batang balaknya dari dalam lubang pantat Khairani walaupun dia belum hendak pancut Jenal mengambil kesempatan ini untuk menjilat pantat Khairani dari belakang dengan penuh nafsu. Lelehan air dari pantat Khairani, Jenal kaut dengan lidah dan menelannya. Khairani pula memasukan ibu jarinya ke dalam mulut dan menghisapnya seperti bayi.

Selepas puas menjilat, Jenal menekan pinggang Khairani kebawah hingga punggung Khairani tertonggek ke atas. Dengan agak kasar Jenal menusuk kembali batang balaknya ke dalam lubang pantat Khairani. Tanpa berlengah lagi Jenal terus mendayung. Kali ini tindakan Jenal begitu agresif dengan tujahan yang keras dan laju. Khairani bertahan dengan memaut kepala katil menyebabkan katil itu mula bergoyang dengan agak kuat. Gabungan bunyi goyangan katil dan decupan keluar masuk batang balak Jenal memecah keheningan malam itu. Semakin lama, semakin kuat Jenal menghentak lubang pantat Khairani kuat mengemut. Khairani cuba sedaya upaya menahan asakan Jenal yang semakin ganas dan bertubi-tubi itu. Kangkangannya di buka seluas mungkin bagi memudahkan Jenal meneruskan agendanya. Tubuh Khairani bergoyang kuat seiring dengan goyangan katil itu. Khairani kembali tercungap-cungap. Wajah Jenal kelihatan berkerut-kerut kesedapan, namun tujahannya batang pelirnya meneroka lubang pantat Khairani tetap berterusan.

Hentakan batang pelir Jenal semakin ganas membuatkan punggung Khairani terangkat-angkat. Tangan Jenal mencengkam kuat pinggang Khairani yang ramping. Khairani terjerit-jerit kecil, namun Jenal kelihatan langsung tidak menghiraukan jeritan kekasihnya itu sebaliknya terus menggandakan serangan batang pelirnya pada lubang pantat perempuan kesayangannya. Sesekali Jenal menepuk-nepuk daging punggung Khairani yang bulat berisi itu membuatkan perempuan kesayangannya semakin kerap menjerit. Jenal makin bertambah ghairah apbila mendengar jeritan Khairani .

Sambil terus bertahan dari tujahan batang balak Jenal, Khairani meraup air pantatnya dengan tangan lalu menyapukan pada mulutnya. Dengan ghairahnya Khairani menjilat jarinya itu sambil melemparkan senyuman ke arah Jenal yang semakin ganas menujah lubang pantatnya. Jenal membalas senyuman Khairani sambil melajukan lagi tujahan batang pelirnya. Khairani terus menghisap lagi ibu jarinya sendiri seperti bayi yang sedang kehausan.

Setelah hampir empat puluh lima minit lamanya Jenal membalun pantat Khairani, sebelum tiba-tiba dia mula mendengus dengan agak kuat. Muka Jenal berkerut-kerut menahan sesuatu. Jenal berhenti menghayun, sebaliknya menekan masuk batang pelirnya serapat-rapatnya kedalam pantat Khairani.

"Kemut Nani.. kemut balak abang ini… Abang nak pancut ni…" Jenal menyuruh Khairani mengemut kuat-kuat.

Jenal memaut pinggang Khairani dan melentikan badannya ke belakang. Khairani turut menolak punggung ke atas supaya batang pelir Jenal terbenam rapat ke dalam pantatnya. Serentak itu Jenal melepaskan satu keluhan yang panjang sambil tubuhnya tergigil-gigil sambil memancutkan air yang pekat dan hangat ke dalam lubang pantat perempuan kesayangannya. Punggung Khairani bergerak-gerak mengemut batang balak Jenal. Selepas beberapa minit, Jenal menarik batang balaknya yang masih keras dari dalam lubang pantat Khairani. Kedua-duanya berbalas-balas senyuman kepuasan. Jenal terus berbaring di sebelah Khairani yang keletihan. Khairani pula meniarap sambil meletakan kepalanya di atas dada Jenal. Dengan nafas yang masih lagi turun-naik Jenal mengusap manja rambut Khairani, sementara tangan Khairani pula mengusap batang balak lelaki kesayangannya yang masih keras dan belendir dengan tapak tangannya.

"Masih keras lagi bang…" Bisik Khairani.
"Nak lagi?"
"Mestilah."
"Bila nak cabut bulu ketiak?"
"Sekali lagi bang" Mata Khairani secara automatik terus tertumpu pada batang balak Jenal yang sedang semakin mengeras.

Jam didinding sudah menunjukan pukul lapan malam. Suasana tempat tinggal Khairani sudahpun sunyi sepi. Hanya yang kedengaran adalah bunyi burung pungguk memanggil-manggil bulan idamannya.

Mata Jenal bulat merenung celahan kangkang Khairani. Jenal mula tersenyum.

"Tak penat?" Tanya Jenal.
"Dengan abang mana boleh penat." Balas Khairani

Jenal mengurut-urut batang pelirnya yang semakin keras memacak, tanpa mengalihkan pandangan matanya dari pantat Khairani yang masih bertaup rapat.. Perlahan-lahan Jenal meniarap di atas badan Khairani yang sudah siap terlentang. Jenal menerkam dan terus memeluk serta menggomol Khairani bertalu-talu. Khairani tidak membiarkan tindakan Jenal mengerjakan tubuhnya. Dia turut membalas tindakan lelaki kesayangannya dengan ganas.

Hampir satu jam mereka bertarung. Khairani sudah berulangkali pencut sehingga ia berasa geli yang amat sangat.

"Pancut bang… Nani tak tahan ni. Nani geli bang.."
"Buka ketiak Nani." Bisik Jenal.

Khairani akur. Dia angkat tangannya ke atas mendedahkan kaetiaknya putih gebu dan ada sedikit bulu yang halus. Pemandangan ini mengghairahkan Jenal. Dia terus mencium ketiak Khairani yang putih gebu itu. Kemudian dia menjilatnya pula. Khairani menggeliat kegelian.

"Abang Nani geli bang.. geli bang…. Geliiiiiii…" Khairani menjerit penuh berahi sambil mengayak punggungnya dengan kencang.

Apabila mendengar jeritan Khairani yang memberahikan, ayakan punggung kekasaihnya yang kencang ini, Jenal tidak dapat menahan air nekmatnya yang bergelodak untuk memancut. Dia menolak balaknya hingga pangkal balaknya melekat pada permukaan pantat Khairani dan terus memancutkan air nekmatnya yang pekat dan hangat. Khairani terbeliak apabila menerima tujahan terakhir Jenal yang diikuti oleh pancutan air nekmat Jenal yang kuat itu.

"Aduuuu sedapnya air abang ni… pekat… hangat…. Ooooooooo sedapnya bang… sedapnya banggggg…….."

Mereka terkulai seketika.

"Sekarang boleh cabut bang. Lepas tu kita main lagi ya bang."

Setelah selesai Jenal mencabut bulu ketiak Khairani, nafsu syahwat mereka berdua bangkit lagi.

"Abang Nani nak ni lagi."
"Hisap dulu balak abang ya Nani."
"Ala abang… Nani tak pernah buat." Kata Khairani sambil merapatkan tubuhnya ke tubuh Jenal dan dia sandarkan kepalanya di bahu lelaki kesayangannya

Zakar Jenal semakin tegang dan telah membangkitkan nafsu kepada Khairani. Dia berlutut di hadapan Jenal untuk menghisap zakar lelaki kesayangannya itu. Lidah Khairani menjilat lubang kencingnya. Bibir Khairani menghisap kepala tedungnya. Lelaki kesayangannya semakin mengeluh apabila zakarnya perlakukan sebegitu. Nafas Khairani juga sebenarnya semakin laju. Khairani begitu bernafsu hingga hilang kewarasannya dan tergamak melakukan perbuatan sumbang yang terkutuk dengan bos kesayangannya.

Jenal memegang kepala Khairani dan mendorong zakarnya masuk lebih dalam mulut kekasihnya. Hampir tersedak juga Khairani dibuatnya. Air liur Khairani semakin bercucuran dari bibir ku. Bunyi hisapan Khairani semakin kuat dan laju. Jenal semakin mengeluh kuat dan semakin kuat memegang kepala Khairani. Sedang Khairani khayal mengolom zakar Jenal tiba-tiba saja bos kesayangannya mengeluh kuat. Jenal memaut kuat kepala Khairani rapat hingga seluruh zakarnya ditenggelamkan ke dalam mulut perempuan kesayangannya itu.

Tidak lama kemudian Khairani berasa tekaknya berkali-kali dihujani pancutan demi pancutan air mani Jenal yang sungguh pekat dan sukar untuk dia menelannya. Khairani cuba tolak tangan Jenal dari terus memaut kepalanya namun tenaga lelaki kesayangannya sungguh kuat. Khairani gagal menolaknya dan akhirnya dia hanya membiarkan sahaja zakar kekasihnya terus memancutkan air maninya terus ke kerongkongnya . Agak lama juga Khairani biarkan Jenal melepaskan air maninya sepuas hatinya. Sambil melepaskan air maninya, Jenal menarik dan menolak zakarnya keluar masuk mulut Khairani. Air mani Jenal yang tidak mampu Khairani telan terkumpul di dalam mulutnya . Cecair likat itu seakan memenuhi mulut Khairani yang masih disumbat zakar lelaki kesayangannya. Khairani hampir lemas dan mahu tidak mahu dia telan jua air maninya sikit demi sikit hingga habis.

Zakar Jenal yang masih keras akhirnya dikeluarkan dari mulut Khairani. Jenal terduduk di katil. Zakarnya yang masih menegang terdedah kepada pandangan mata Khairani yang terduduk bersimpuh di atas lantai. Mata Jenal yang masih segar memandang wajah Khairani dengan penuh bernafsu. Riak wajahnya seperti mahu mengerjakan tubuh Khairani. Jenal bangun dan duduk disebelahnya.

"Boleh lagi bang?" Tanya Khairani dengan manja sambil mengusap peha lelaki kesayangannya
"Tengoklah balak abang ni. Tak mahu kendur."
"Kenapa bang?"
"Dia belum puaslah tu." Kata Jenal.
"Nani pun belum puas bang." Balas Khairani. "Teruk kita ni ya bang." Sambung Khairani dengan manja. "Bukan saja Lubang depan dan lubang belakang, lubang mulut pun jadi."

Jenal menolak tubuh tubuh Khairani hingga dia terlentang terkangkang di atas katil. Tundun Khairani yang bersih, licin dan tidak berbulu terdedah kepadanya. Khairani pula menarik zakar Jenal memandunya menuju ke lubang kemaluannya yang sudah becak dengan lendiran yang likat lagi melicinkan. Perasaan Khairani sudah tidak sabar ingin merasakan kembali disetubuhi. Perlahan-lahan Jenal menekan zakarnya masuk cipap Khairani. Ohhh…. Rasa sedap yang dirasai tadi kembali lagi. Khairani dapat merasai cipapnya dimasuki zakar yang keras dan hangat itu. Jenal menekan lagi dan akhirnya membiarkan zakarnya masuk hingga habis. Mereka berpelukan dan berciuman. Sambil memeluknya, Khairani menikmati sepuas-puasnya zakarnya berada di dalam lubang ku. Jenal mula menghayun zakarnya keluar masuk dan Khairani mengaduh sedap berkali-kali.

"Adu... sedap bang.. sedap bang... Balak abang keras... balak abang panjang... Adu sedap bang......" Khairani mengaduh bertalu-talu sambil mengeluarkan bunyi berdesit-desit macam orang kepedasan.

Jenal semakin sedap mengerjakan tubuh Khairani. Khairani menikmati batang zakar lelaki kesayangannya dengan penuh bernafsu. Sambil menujah batang balaknya, Jenal menciumi leher Khairani dan seterusnya menyonyot puting tetek permpuan kesayangannya yang menonjol dan keras. Bunyi nafas Jenal semakin kuat dan Khairani tahu nafsunya sedang sangat kuat ketika itu. Jenal masih terus menghenjut tubuh Khairani. Matanya liar dan bernafsu menjamah tubuh perempuan kesayangannya yang tidak dibaluti seurat benang pun. 

Tetek Khairani di ramas-ramas dan lubang cipap perempuan kesayangannya di jolok semakin dalam. Khairani semakin berahi dan dia rasakan air dalam cipapnya semakin banyak mengalir keluar ke celah bontotnya. Luar biasa sekali nafsu Khairani ketika itu. Zakar Jenal yang keras dan panjang itu Khairani kemut semahunya. Khairani rasa kan mahu sahaja ianya terus berlaku tanpa henti hingga akhir masa. Khairani sudah tidak hiraukan lagi siapa yang sedang menyetubuhinya itu. Lupa dia pada Jodi. Khairani hanya khayal dalam asmara membiarkan dirinya disetubuhi lelaki yang bukan suaminya.

Khairani akhirnya kalah lagi dalam pelayaran. Khairani kelemasan dalam keghairahan. Khairani peluk lelaki kesayangannya dan kakinya memaut punggung Jenal agar menjolok cipap ku lebih dalam apabila dia rasa hendak pancut lagi. Akhirnya air nematnya memancut lagi. Dia paut tbuh Jenal sekuat-kuatnya sambil menjerit penuh rasa berahi. Khairani kepuasan dalam kenikmatan bersetubuh dengan lelaki yang bukan suaminya apabila Kerja sumbang yang tidak halal yang dia lakukan bersama dengan lelaki yang bukan suaminya memberikan satu nikmat yang hakiki. Khairani rasa nekmat senekmatnya. Khairani bisikkan ucapan sayang yang lucah ditelinga kesayangannya.

"Balak abang sedap. Kalau boleh biar balak abang berendam selama-lamnya dalam lubang Nani."
"Balak Jodi nak letak kat mana?"
"Ala abang ni... kenapa masih ingatkan dia?"
"Sebab dia dah dapat lubang Nani."
"Lubang Nani tak sedap ke lepas Jodi pakai?"
"Tersangatlah sedapnya..."
"Teruskan bang. Jangan sebut nama dia lagi."

Jenal kembali menjolok cipap  Khairani dan dia godanya dengan lentikan serta lenggokan gaya yang menggoda agar lupa pada Jodi. Khairani perlakukan dirinya ibarat pelacur yang menggoda. Khairani luahkan kesedapan disetubuhinya berulangkali. Hayunan zakar Jenal semakin dalam dan laju menandakan waktu puncaknya semakin tiba.

"Laju bang... laju bang... oooooo.... sedapnya bang... sedapnya bang.... sedapnya balak abang ni... sedapnya..... sedapnyaaaaaaaaaaaa..." Khairani menjerit lagi sambil mengayak punggungnya dengan ganas.

Tidak lama kemudian tubuh Jenal kekerasan seraya dia menghentak zakarnya sedalam-dalamnya. Ohhh… Sedapnya diwaktu itu ketika Khairani rasakan zakar lelaki kesayangannya bergerak-gerak memuntahkan air maninya di dalam tubuhnya . Air mani lelaki kesayangannya itu dia rasa hangat dan menikmatkan menyiram lubang nekmatnya. Jenal memerah air maninya memenuhi cipap perempuan kesayangannya yang sentiasa menggodanya. Khairani khayal dipancuti air mani lelaki kesayangannya. Mereka berpelukan di atas katil. Hembusan nafas Jenal semakin reda dan mereka terlena dalam kesejukan malam yang seakan mengerti gelora nafsu mereka.

Khairani terjaga dari tidur sewaktu azan Subuh sayup berkumandang. Hujan sudah mula turun pada awal pagi itu. Kedinginan pagi itu sudah mula terasa. Khairani lihat Jenal juga sudah mencelikkan matanya dan memandangnya sambil tersenyum. Wajah Khairani semakin jelita walaupun belum mandi dan tidak bersolek. Rambutnya tidak terurus menjkadikan wajahnya sangat mengghairahkan! Jenal menarik tubuh Khairani supaya rapat dengannya.

"Hujan bang.."
"Baguslah tu."
"Nani sejuk bang."
"Jom kita panaskan badan." Kata Jenal lalu meragut bibir Khairani yang merah merekah walaupun tidak digincu.

Sambil memuji wajah Khairani yang cantik pada awal pagi, tangan Jenal mula merayap lalu menggosok-gosok perut kekasihnya. Khairani hanya mendiamkan diri apabila tangan Jenal semakin naik ke atas menuju arah buah dadanya. Tubuh Khairani sedikit tersentak tatkala jemari Jenal bersentuhan dengan puncak buah dadanya tanpa sebarang halangan lagi. Debaran jantung Khairani semakin kencang apabila perlahan-lahan buah dadanya di usap dan di ramas oleh jemari Jenal. Kemudia Jenal memaut leher lalu mencium pipi Khairani. Kemudian bibir Khairani pula menjadi sasaran kucupannya. Ramasan tangan Jenal pada kedua-dua belah buah dada Khairani semakin kuat sambil sesekali dia mengentel-gentel puting kecil perempuan kesayangannya. Khairani membalas kucupan bibir Jenal sepuas-puasnya walaupun ada kalanya bibirnya terasa sakit terkena gigi lelaki kesayangannya.

Kedinginan pagi itu menyapa tubuh Khairani. Tubuhnya yang sentiasa terdedah sejak petang semalam masih sedap dipandang, Jenal terus meniarap atas badan Khairani. Dia lalu mencium leher Khairani yang tidak begitu jinjang. Khairani terasa geli yang teramat apabila bibir Jenal bersentuhan dengan kulit lehernya. Khairani mula mengeliat kecil. Ciuman Jenal semakin kebawah hingga akhirnya, bibirnya melekap pada puncak buah dada Khairani. Tubuh Khairani terasa menggigil menahan rasa geli yang teramat sangat. Semakin kuat tubuh Khairani menggigil, semakin kuat pula bibir Jenal menyonyot puncak buah dadanya silih berganti.

Perlakuan Jenal itu membuatkan Khairani semakin tak keruan. Tangan Khairani yang tadi hanya berdiam, mulai memegang dan meramas-ramas rambut Jenal yang masih belum beruban itu. Sambil itu tangan Jenal mula menggosok gosok peha Khairani bagi terus membakar syahwatnya. Khairani bertambah geli. Tiba-tiba Jenal menghentikan hisapan pada buah dada Khairani. Dia memandang muka Khairani sambil tersenyum. Dia mencapai tangan Khairani sambil menyuruh perempuan kesayangannya memegang batang balaknya itu.

Jenal membiarkan Khairani memegang batang balaknya yang besar dan panjang itu. Panjangnya agak Khairani hampir enam inci. Pangkalnya dipenuhi bulu-bulu yang panjang dan kasar. Sementara batangnya di kelilingi oleh urat-urat yang berselirat. Kepalanya pula kembang seperti ‘kulat tahun’. Jenal kembali mengerjakan buah dada Khairani. Hampir seluruh buah dada Khairani berada dalam mulutnya, sambil lidahnya bermain-main pada puting. Sesekali dia menggigit putting Khairani sehingga membuatkan perempuan kesayangannya semakin kuat menggigil menahan kegelian yang teramat sangat. Khairani dapat merasakan buah dadanya menjadi keras dengan sendirinya. 

Jenal menyuruh Khairani melancapkan batang balaknya. Dia memegang tangan Khairani dan menyuruh Along mengurut batang butuhnya dari hujung kepala hingga ke pangkalnya. Khairani dapat merasakan batang butuh lelaki kesayangannya semakin keras dan berdenyut-denyut. Denyutannya semakin kuat sehingga terhangguk-hangguk apabila Khairani meramas-ramas batang balak kekasihnya itu. Jenal mengerang sambil terus menghisap dan menyonyot buah dada Khairani. Jenal perlahan-lahan mengusap tundun Khairani yang licin tidak berbulu. Khairani dapat merasakan jari kasar Jenal menyentuh tundun cipap Along.

Kali ini tanpa di suruh, Khairani memberanikan diri memegang dan mengusap batang balak Jenal itu. Jenal tersenyum lebar lalu mulutnya kembali menghisap buah dada Khairani sambil tangannya meramas-ramas tundun cipap perempuan jelita kesayangannya itu. Jenal menolak paha Khairani terbuka sedikit supaya jarinya dapat menyentuh pada belahan cipap perempuan jelita itu. Khairani menurut sahaja.

Khairani memejamkan mata apabila merasakan jari Jenal bermain main pada alur cipapnya. Terasa jari-jari Jenal bergerak dengan licin kerana cipap Khairani telah mengeluarkan cecair. Kegelian yang Khairani rasa kali ini lebih berganda dari tadi. Khairani merapatkan tubuhnya kepada tubuh Jenal. Sambil itu Khairani mengocak kuat batang balak kekasih kesayangannya. Sesekali Khairni sempat menjeling dan melihat separuh dari jari hantu Jenal keluar masuk alur cipapnya yang semakin basah itu. 

Khairani membuka kangkangan dengan lebih luas lagi sambil mengeliat menahan kegelian. Khairani turut membalas sewaktu Jenal mengucup bibirnya. Bagaikan faham perasaan Khairani ketika itu, Jenal menarik kekasih jelitanya naik ke atas pehanya. Kini Khairani betul-betul terkangkang di atas tubuh lelaki kesayangannya. Jenal melumur batang balaknya dengan air liur dan mula menggeselkan kepala butuhnya itu betul-betul pada belahan cipap Khairani yang semakin becak. Khairani kian berdebar menantikan tindakan Jenal seterusnya.

Khairani menahan nafas apabila perlahan-lahan Jenal menekan kepala balaknya masuk kedalam alur cipapnya. Khairani memeluk badan Jenal kuat-kuat. Khairani berasa kepala balak Jenal padat memenuhi alur cipapnya yang semakin lama semakin dalam.

"Buka lagi kangkang Nani." Jenal menyuruh Khairani mengangkang lebih luas lagi supaya batang butuhnya senang masuk.

Jenal memegang pinggang Khairani sambil menariknya ke bawah. Kini Khairani dapat merasakan keseluruhan kepala balak Jenal yang seperti kulat itu sudah masuk ke dalam cipapnya. Jenal memberhenti seketika kemasukan batang balaknya kerana dia berasa lubang Khairani begitu sempit walau malam tadi lubang itu telah ditujah berulankali. Ketika itu sudah sesuku batang balak Jenal terbenam. Jenal membiarkan seketika batang butuhnya yang sedang berdenyut-denyut kuat itu di dalam cipap perempuan kesayangannya yang cantik jelita itu.

"Kenapa berhenti bang?"
Dia mencium Khairani sambil berbisik, "Ketatnya lubang Nani ni."
"Tak boleh masuk ke bang?"
"Boleh. Lubang Nani ketat tapi licin."
"Apa rasanya bang?"
"Sedap yang amat sangat."
Jenal kembali menggerakan batang balaknya dalam cipap Khairani. Mula-mula perlahan, tetapi semakin lama semakin laju. Khairani mula merasa geli kembali. Alur cipap Khairani juga semakin becak dan licin. Sambil memandang wajah Khairaniyang semakin jelita itu, Jenal meminta untuk memasukan lagi batang balaknya.
"Abang masuk habid ya sayang?"
"Masukkahlah bang, masuk dalam-dalam.” Kata Khairani sambil mengangguk.

Ketika Khairani mulai asyik dengan tujahan lembut itu, tiba-tiba Jenal menarik pinggang pinggang perempuan jelita kesayangan dengan kuat, dan serentak itu seluruh batang butuhnya terbenam rapat ke dalam cipapnya.

"Adu bang… sedap bang… sedap bang…. Sedapnya bang….." Tanpa rasa malu lagi Khairani menjerit kesedapan apabila kepala balak Jenal menyentuh daging mistri dalam cipanya. "Dah lama Nani tak rasa sesedap ini bang… aaaaaa…… sedapnya bang…. Sedap bang… jangan pancut dulu bang. Nani nak lagi."

Khairani berasa geli dan sedap bersilih ganti. Jenal memeluk erat tubuh Khairani kerana berasa sedap yang amat sangat apabila kepala balaknya di cekup daging mistri dalam cipap perempuan jelita itu. Sudah lama juga daging mistri itu tidak disentuh. Dia tidak dapat hendak menggerakkan balaknya kerana dicekup daging mistri itu. Jenal membiarkan batang butuhnya bersemadi di dalam lubang cipap perempuan jelita kesayamgannya itu beberapa ketika. Terasa kepala butuhnya berdenyut-denyut dengan lajunya. Khairani menggigil menahan kegelian dan kesedapan yang amat sangat. Jenal memeluk dan mencium Khairani dengan lembut dan mesra. Namun demikian rasa sedap yang tidak terhingga itu menyebabkan Khairani menggelinjang tidak tentu arah sambil menjerit-jerit kesedapan pada awal pagi itu.

"Adu bang sedapnya bang…. Apa abang buat ni…..? Sedapnya bang… sedapnya….. Jangan pancut dulu bang…. Nani nak lagi bang……. Ooooooo sedapnya… aaaaaaa jangan pancut lagi bang…… tekan kuat lagi bang… kuat lagi bang…." Khairani menjerit macam orang meracau.

Jenal menguatkan tekanan balaknya sepertimana yang dipinta. Pinggang perempuan jelita kesayangannya dipaut kuat-kuat. Khairani semakin tidak menentu. Tangannya kejap-kejap memaut tubuh Jenal. Kejap-kejap mencengkam tilam. Kejap-kejap memegang kepala katil. Ketika memegang kepala katil ketiaknya yang putih gebu terdedah.

"Adu…… bang Nani nak sampai ni. Nani nak geli bang. Aaaaaa…… uuuuuu…… aduuuuu makin sedap bang…. Makin sedap bang….. abang…… pancut bang… pancut bang…. Pancut banggggggg…….."

Jenal bekerja keras untuk memancutkan air nekmat.

"Cepat bang… Nani dah gheli ni… capat bang… Nani dah geli…. Nani tak tahan bang. Pancut bang… pancut. Ketiak Nani bang… Jilat ketiak Nani bang….. cepat bang…." Nani menjerit sambil membuka ketiaknya yang puti gebu untuk dijilat lelaki kesayangannya. Khairani memang sudah sedia maklum tabiat lelaki kesayangannya itu, dengan menjilat ketiaknya sahaja Jenal akan cepat pancut.
Jenal merenung ketiak Khairani yang sudah terdedah itu. Dia memang gemar melihat ketiak perempuan jelita kesayangannya itu yang putih gebu bersih tanpa bulu. Jenal bertambah ghairah melihat ketiak Khairani. Dengan segera dia mencium ketiak itu semahu-mahunya.

"Geli bang… Nani geli bang…" Naini merengek manja apabila hidung dan bibir Jenal bersilih ganti mengerjakan ketiaknya. "Jilat bang… jilat bang… biar cepat abang pancut. Nani dah tak tahannnnn….." Khairani menggelinjangkan tubuhnya lagi. Kali ini lebih kuat.

Jenal memaut pinggang Khaiarani lebih kuat. Kemudian dia mula menjilat ketiak Khairani berulangkali. Rasa ghairah sudah tidak dapat ditahan lagi. Beberapa minit setelah menjilat ketiak Khairani, batang balaknya makin mengembang dan kemudian diikuti dengan pancutan air nekmatnya yang hangat dan pekat.

"Adu bang sedapnya air abang ni…. Sedap sangat bang… sedapnya bang… sedapnya bang…. Sedapnyaaaaaaaa……." Kahiarani menggelepar dengan matanya terbeliak menahan kesedapan yang tidak terhingga. "Kote abang sedap… air abang pun sedap.." Bisik Khairani selepas dia berhenti menggelepar.

Khairani memaut badan Jenal dengan erat dan kakinya memaut pinggang Jenal bagai tidak mahu melepaskan lelaki kesayangannya.

"Abangggg…. Jangan cabut dulu." Bisik Khairani.
"Nak lagi ke?"
"Boleh ke bang?"
"Kerana Nani, abang sentiasa boleh."
"Best abang ni. Gerakkanlah kote abang tu."

Perlahan-lahan Jenal menggerakan batang balaknya keluar masuk cipap Khairani yang bertambah becak. Khairani terus bertahan. Kian lama, tujahan batang balak Jenal semakin laju, namun temponya tetap tersusun. Khairani mula merasa geli kembali terutama ketika alur cipapnya bersentuhan dengan bulu-bulu kasar di pangkal batang balak lelaki kesayangannya itu. Sesekali Khairani tunduk memerhatikan batang balak Jenal yang besar dan panjang itu keluar masuk cipapnya. Khairani kembali asyik.

"Sedap bang… pandai abang jolok lubang cipap Nani."
"Kita main dari belakang. Nani tonggeng pulak." Kata Jenal

Khairani akur pada kehendak lelaki kesayangannya itu. Khairani bangun dan menonggeng. Setelah Khairani menonggeng Jenal memasukkan batang balaknya ke dalam cipap perempuan jelita kesayangannya dari belakang. Along dapat ke dalam lubang cipap Khairani sudah bersedia. Khairani merasakan batang balak Jenal meneroka setiap lorong dan ruang cipapnya. Khairanig mengerang dengan kuat sambil menggerakan punggung mengikut hentakan batang balak lelaki kesayangannya. Jenal juga mengerang kuat sambil meramas-ramas buah dada Khairani yang terbuai-buai itu. 

Sesekali dia menarik pinggang Khairani kebelakang supaya batang balaknya dapat masuk sedalam-dalamnya. Ketika itu Khairani akan menjerit-jerit kecil sambil menggigit bibir menahan kesedapan yang kian terasa di segenap urat saraf. Dalam keasyikan itu, Khairani kian dapat merasakan saat-saat kemuncak semakin hampir. Cipap Khairani basah lagi. Dia berasa kegelian yang teramat sangat yang pernah dirasai setiap kali lubang cipapnya ditujah balak Jenal. Melihatkan Khairani yang kian resah itu, Jenal melajukan tujahan batang balaknya. Akhirnya, Khairani mengerang dengan kuat ketika dia tidak lagi dapat menahan cairan yang tiba-tiba terpancut keluar dari dalam cipapnya. Khairani pancut lagi entah kali yang kebarapa.

Jenal juga semakin kuat mengerang. Jenal membalikkan tubuh Khairani dan mambaringkannya telentang di atas katil lalu menyambung tujahan batang butuhnya mengerjakan cipap perempuan jelita kesayangannya itu. Khairani berusaha menahan serangan bertali arus lelaki kesayangannya itu.

"Kemut kote abang Nani. Kemut kuat-kuat." Jenal menyuruh Khairani mengemutkan cipapnya kuat-kuat.

Jenal semakin tidak keruan. Desahan nafasnya semakin kuat. Semakin kuat Khairani mengemut, semakin laju tujahan Jenal. Katil di bilik Khairani itu terasa bergoyang-goyang kekiri dan kanan. Denyutan kepala balaknya juga semakin terasa. Seketika kemudian Jenal pantas menekan batang balaknya sekuat hati di dalam lubang cipap Khairani. Serentak itu beberapa pancutan cecair putih dan pekat terhambur keluar dari kepala balaknya. Tubuh Jenal menggigil-gigil menahan kesedapan seperti yang Khairani rasa tadi. Dengan wajah yang mambayangkan kepuasan, Jenal tertiarap di atas badan perempuan jelita kesayangannya. Khairani merasa lega kerana perkara itu sudah berakhir.
Setelah hilang rasa letih Khairani bangun dari katil.

"Nak kemana?"
"Nak kencing. Abang nak ikut?" Tanya Khairani dan mengambil tuala keluar dari bilik menuju ke bilik air.

Jenal mengekori Khairani dari belakang. Dalam bilik air Khairani berdiri di hadapan tandas duduk sambil menghalakan cipapnya kelubang tandas itu. Khairani kencing berdiri memancutkan kencingnyadalam tandas itu. Jenal memeluk Khairai dari belakang dan mengucup leher Khairani. Khairani menoleh ke arahnya dan mereka berkucupan mesra sambil Khairani memancutkan kencingnya. Jenal meyelitkan zakarnya di celah kangkang Khairani dari bawah bontotnya dan menggesel-geselkan zakarnya di cipap perempuan jelita kesayangannya. Khairani lantas menekan zakar Jenal hingga masuk ke dalam cipapnya. Khairani menonggeng agar zakar Jenal mudah memasuki cipapnya. Khairani paut sinki dan bontotnya lentikkan lagi. Jenal menujah lubang cipapnya sambil memaut pinggang lelaki kesayangannya. Khairani kenikmatan sekali merasakan tubuhnya dihenjutnya dari belakang.

Khairani sudah tidak hiraukan segala-galanya. Kemaruknya kepada persetubuhan merelakan dia menyerahkan tubuhnya untuk dinikmati lelaki kesayangannya dimana-mana sahaja. Lubang cipapnya semakin kebas di jolok zakar Jenal berulangkali sejak petang semalam. Khairani menunduk ke lantai dan terlihat air keberahiannya mengalir di pehanya. Sedapnya bukan kepalang di setubuhi sedemikian rupa. Suaminya sendiri pun tidak pernah menyetubuhinya dalam bilik air semasa dia sedang kencing pulak.

Jenal mengeluh kuat dan akhirnya dia menjolok cipap Khairani sedalam-dalamnya dan memancutkan air maninya sekali lagi di dalam cipap Khairani. Khairani tertongeng-tonggeng merasakan air maninya yang kuat memancut di dalam cipapnya. Jenal memeluk Khairani dan membiarkan air maninya habis dilepaskan di dalam tubuhnya. Selepas itu mereka mandi bersama tanpa seurat benang.

Mereka berpelukan masuk kembali dalam bilik tidur itu untuk terus menikmati persetubuhan yang tidak halal itu.Khairani terus meminta agar Jenal terus menyetubuhinya sepuas-puasnya. Sehingga Jodi pulang dari Mersing, Jenal dan Khairani meneruskan persetubahan haram itu bagai tiada noktahnya. Jodi hanya tersenyum melihat kerakusan isterinya yang dia tidak mampu untuk dilayannya.

0 comments :

Post a Comment